Všechny nejprodávanější produkty

    Giorgio Armani Acqua di Gio Profondo parfémovaná voda pro muže 75 ml

    2 006 Kč
    S DPH
    Počet

      Specializovaná služba

    Pomůžeme vám telefonicky a e-mailem

      Vrácení objednávky

    Na vrácení máte 14 dní

      Elektronické platby

    Bezpečné a rychlé platební metody

    Popis

    Do hlubin moře, až tam, kde se odstíny modré dostávají do těch nejtemnějších tónů, ponoří vaše smysly pánská parfémovaná voda Giorgio Armani Acqua di Giò Profondo. Objevte a prozkoumejte novou dimenzi vody i své duše. 

    • vodní aromatická vůně pro moderního muže
    • intenzivnější pokračování linie vůní Acqua di Giò
    • ve flakonu, jehož odstín považuje Giorgio Armani za ikonický

    Složení vůně
    Intenzivní probuzení zažijí vaše smysly od prvního přivonění, kdy se projeví svěžest zelené mandarinky a lehkost citrusového bergamotu. Po chvíli se k úvodním tónům připojí aromatický rozmarýn, levandule a cypřiš. Hloubku, mužnost a minerální podkres dodává vůni dřevité pačuli, pižmo a ambrový akord.

    Příběh vůně
    Nechte se zlákat pozváním k objevení svého pravého já, které s sebou přináší vůně Giorgio Armani Acqua di Giò Profondo. S její intenzivní mužnou vonnou kompozicí, která se vrací ke kořenům ikonických vůní Acqua di Giò, zažijete hluboké ponoření do svého nitra.

    Flakonu z těžkého matného skla v námořnické modři vytváří kontrast víčko s kovovým leskem a monogramem Giorgio Armaniho. Ten se o barvě elegantního flakonu vyjádřil jako o hustém stínu evokující smyslnost. Vůni vytvořil legendární parfémář Alberto Morillas.


    Hlava
    zelená mandarinka, bergamot
    Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
    Srdce
    rozmarýn, levandule, cypřiš
    Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den.
    Základ
    ambra, pačuli, pižmo
    Druh vůněaromatická
    Detaily produktu
    Armani
    77 ks
    16 dalších produktů ve stejné kategorii: